Trg talcev 4
2277 Središče ob Dravi
Kadar so izražene razvojne potrebe po spremembi namenske rabe zemljišč, morajo te biti ustrezno utemeljene. Občina jih pri pripravi osnutka občinskega prostorskega načrta upošteva le, če izpolnjujejo pogoje glede skladnosti s cilji prostorskega razvoja občine, upoštevanja varstvenih in varovalnih omejitev v prostoru, ustreznosti z vidika urbanističnih meril in možnosti opremljanja zemljišč za gradnjo.
Posamezna pobuda se lahko nanaša le na en problem, ki se nanaša na:
V kolikor želite oddati pobudo za več različnih območij oz. tematskih sklopov, je potrebni oddati več pobud.
Postopki sprememb in dopolnitev občinskega prostorskega načrta ne tečejo vsako leto. Postopki so tudi precej dolgotrajni (leto dni ali več). Potek postopka je predpisan v Zakonu o prostorskem načrtovanju. Postopek se zaključi z odlokom, ki ga občina objavi v uradnem glasilu.
Pobudo lahko poda lastnik nepremičnine ali po njegovem pooblastilu pooblaščenec. Za odločanje o vlogi pa je pristojna Občinska uprava občine.
Odlok o določitvi takse za obravnavo zasebnih pobud za spremembo namenske rabe prostora v Odloku občinskem prostorskem načrtu občine Središče ob Dravi (Uradno glasilo občine Središče ob Dravi št. 15/2018) določa takse za posamezno pobudo za spremembo namenske rabe prostora, ki znaša:
Taksa se ne plača, ko gre za spremembe, ki ne predstavljajo vsebinsko novega določanja ali spreminjanja namenske rabe prostora, načrtovanja novih prostorskih ureditev ali določanja novih prostorskih izvedbenih pogojev, so pa potrebne zaradi odprave očitnih pisnih, računskih in tehničnih napak v tekstualnem ali grafičnem delu OPN ter odpravo pomanjkljivosti glede njegove oblike.